EST-brändikontseptsiooni idee autor Peter Kentie ütles Eesti suhtekorraldajatelt tiitlit vastu võttes:
“Eesti on mind tohutult inspireerinud ning see maa ja inimesed mind sügavalt puudutanud. Nõnda otsustasin ma ka ise anda panuse Eesti rahvusbrändi teemalisse diskussiooni ühe meeldejääva ja mõjusa turunduskontseptsiooniga.
Minu eesmärk oli lukustada lahti Eesti potentsiaal läbi kommunikatsiooni: öelda välja sõnumeid rahvuse unikaalsetest väärtustest, lugudest ja suutlikkusest kõiki ühendaval ja veenval moel. Ja mulle tõeliselt meeldis, et idee tõusis tähelepanu keskpunkti ning see võeti ühteviisi soojalt vastu nii turundusprofessionaalide, meedia kui ka eestimaalaste poolt.
Auhind saamine annab juurde vajalikku toetust EST-brändikontseptsiooni ideele ning kindlust, et kunagi Eestit selle kontseptsiooni järgi ka maailmale tutvustatakse.”
“Peter Kentie EST-idee oma geniaalsuses ja lihtsuses pani lisaks Eesti turunduse-professionaalidele ka laiema ringi inimesi mõtlema Eesti kuvandi üle, kaasas paljusid ka konkreetsesse tegevusse ehk idee rakendamisse,” ütles Eesti Suhtekorraldajate Liidu president Aive Hiiepuu.
EST-brändikontseptsiooni ülevaade – loe lähemalt justestonishing.com
“EST-sõnaosaga katsetamisest ja uute sõnade leidmises on saanud põnev mäng. Sisuliselt lõi Eesti fänn Peter Kentie oma vabast ajast ja tasuta Eesti brändile vabavara,” lisas Hiiepuu.
Eesti Suhtekorraldajate Liit tunnustab Aasta Suhtekorraldaja tiitliga inimesi, kelle kommunikatsioonitegevus on avaldanud aasta jooksul kõige laialdasemat mõju Eestis.
Aasta Suhtekorraldajat 2016 valis žürii koosseisus Aive Hiiepuu, Aune Past, Margus Mets, Taavi Linnamäe, Aleksandra Moorast, Krista Must. Ettepanekuid esitasid Eesti Suhtekorraldajate Liidu liikmed.