Kommunikatsioonitegu 2019 auhinnakonkursi võitis avaliku sektori kategoorias XXVI laulu- ja XX tantsupidu „Minu arm“ ning erasektori kategoorias Fotografiska avamine. Konkursi kodanikualgatuse auhinna pälvis meeste terviseteadlikkusele suunatud kampaania „Pikema sõpruse päev“ ja sisekommunikatsiooni auhinna Omniva töötajate tunnustusprojekt „Ühendades tähti“.
Eesti Kommunikatsioonijuhtide Liit viib auhinnakonkurssi läbi 20. korda ning lisaks žürii poolt välja kuulutatud võitjatele said 13 finalisti hulgast anda veel ühe auhinna Tallinna Ülikooli Balti filmi, meedia, kunstide ja kommunikatsiooni instituudi tudengid.
„Tudengite favoriidiks osutus konkursi üks võidutöödest – Fotografiska avamine, mis jääb 2019. aastast meelde sündmusena, mis oli õigel ajal õiges kohas ja kõnetas Eesti avalikkust intrigeerivate sõnumitega,“ ütles konkursi žürii esimees Margus Mets.
Margus Metsa sõnul peegeldab tänavune konkurss seda, et kommunikatsioonivaldkonnas väga heade tulemuste saavutamine ei olnud juba 2019. aastal võimalik kitsa valdkonna spetsialistil üksinda tegutsedes. „Seekordne konkurss näitas, et eduka kommunikatsiooni tunnuseks on kommunikatsioonijuhi ekspertteadmised projekti sisust, turunduselt ja teistelt lähedastelt valdkondadelt tööriistade laenamine, lai koostöövõrgustik ning heade spetsialistide omavaheline koostööd võrgustiku sees. Meie tänased auhinnatavad on sektorile inspiratsiooniks ja ilmselt kujundavad trende ka järgmisel aastal.“
Kommunikatsioonitegu 2019 konkurssi hindas žürii koosseisus Aive Hiiepuu, Annela Laaneots, Aune Past, Indrek Raudjalg, Krista Must, Margus Mets, Gea Otsa, Kadi Kenk, Mattias Kaiv ning Hando Sinisalu. Žürii hindas konkursil osalevate tööde puhul nende eesmärgipärast tulemuslikkust, leidlikkust, lahenduse uudsust Eestis, mõju kommunikatsioonisektorile ning vastavus suhtekorralduse headele tavadele.
Konkurssi korraldab EPRA alates 2000. aastast eesmärgiga selgitada välja aasta parimad kommunikatsioonivaldkonna projektid ja kampaaniad ning tunnustada seeläbi nende tegijaid.