Eile lõppenud 2022. aasta Kommunikatsiooniteo konkursil jagas Eesti Kommunikatsioonijuhtide Liidu (EPRA) žürii välja kategooriavõitja auhinnad parimatele era-, avaliku ja kolmanda sektori töödele ning andis välja anda ka ühe täiendava eriauhinna.
Kommunikatsioonitegu 2022 avaliku sektori võitja auhinna sai töö „Eriline on tavaline: psüühilise erivajadusega inimeste ühiskonda kaasamist toetavad kommunikatsiooni-tegevused“ (esitajad Miltton New Nordics, Sotsiaalministeerium, Hoolekandeteenused).
Erasektori võitja auhind läks tööle „Apteeker Melchiori filmide kommunikatsioon“ (esitaja Agenda PR) ning kolmanda sektori võitja auhind tööle „WTA 250 Tallinn Open turniiri kommunikatsioon“ (esitajad Eesti Tennise Liit, Agenda PR).
Eriauhinna nutika kommunikatsioonilahenduse eest andi žürii tööle „Ohutusteavitussüsteemi käivitamine ehk kuidas muuta igav lugu SMS-ide saatmisest huvitavaks läbi avaliku testi“ (esitaja Siseministeerium).
„EPRA ja tänavuse žürii poolt suur tänu kõigile konkursil osalejatele ja vormistatud tööde taga olevatele klientidele! Koroonajärgne aasta tõi lauale palju eripalgelisi töid, žürii tunnustas finaali jõudmisega neist 11,“ märkis kommentaariks Eesti Kommunikatsioonijuhtide Liidu president ja žürii esimees Margus Mets.
„Konkursitööde sisu näitab, et tõhus kommunikatsiooniprojekt vajab erinevate tööriistade järjest suuremat integreerumist, mis omakorda tähendab järjest kõrgemaid nõudmisi kommunikatsioonijuhtimisele. Hea loovidee on jätkuvalt tähtis, aga seal kõrval peab olema ka süsteemne ja kõiki kanaleid hõlmav kommunikatsiooniplaan. Võidutööd paistsidki silma eeskätt tervikliku lähenemisega,” lisas ta. Kõigile kolleegidele soovib EPRA palju edu ja töörõõmu tänavustes projektides, millest parimatega loodame kohtuda juba Kommunikatsioonitegu 2023 konkursil.
Tänavust auhinnakonkurssi hindas žürii koosseisus Margus Mets (žürii esimees), Aive Hiiepuu, Maire Iro, Kristiina Herodes, Triin Adamson, Julia Piilmann, Aleksandra Moorast ja Krista Must.
Kommunikatsioonitegu on on Eesti pikimate traditsioonidega kommunikatsiooni, suhtekorralduse ja PR valdkonna eriala professionaalide mõõduvõtmine, mida on korraldatud katkematult alates 2000. aastast. Konkursil on oma väga selged hindamiskriteeriumid: eesmärgipärane tulemuslikkus, leidlikkus, lahenduse uudsus Eestis, mõju kommunikatsioonisektorile ning vastavust suhtekorralduse headele tavadele.
Iga aastal toimuvale Kommunikatsiooniteo konkursile on oodatud era-, avaliku ja kolmanda sektori suuremahulised kommunikatsiooniprojektid ning samuti väikesed nutikad algatused, millega möödunud aastal saavutati silmapaistvaid tulemusi. Konkursi eesmärk on tõsta esile ja tunnustada möödunud aasta parimate kommunikatsiooniprojektide ja kampaaniate tegijaid ning tellijaid ning levitada sektoriülest teadmist valdkonna parimast praktikast.