KOMMUNIKATSIOONITEGU on konkurss, mida EPRA korraldab alates 2000. aastast eesmärgiga selgitada välja aasta parimad kommunikatsioonivaldkonna projektid ja kampaaniad.
Konkursi hindamiskriteeriumid on eesmärgipärane tulemuslikkus, leidlikkus, lahenduse uudsus Eestis, mõju kommunikatsioonisektorile ning vastavust suhtekorralduse headele tavadele.
Tahame tunnustada nii võidutööde tegijaid kui tellijaid ning pakkuda inspiratsiooni parimate praktikate kasutuselevõtuks laiemalt. Konkursi finaal on aastas ainukordne sündmus, mis annab sektoris töötavatele inimestele võimaluse kuulda kolleegide eelmise aasta parimatest projektidest otse ja ilma vahendamiseta.
KOMMUNIKATSIOONITEGU 2023 võitjad (selgusid 19.03.2023):
- Eesti Loodusmuuseum: „Kuidas “Kastist välja” kommunikatsioon tõi seenenäitusele rekordpubliku” – avaliku sektori auhind
- Utilitas, Optimist Live ja Meta Advisory: „Saarde tuulepargi kommunikatsioon: „Go big or go home!“ – erasektori auhind
- Kliinik 32 ja Corpore: „Hammaste tervise kuu kommunikatsioon” – missioonipreemia
- President Kaljulaidi Fond, Optimist Public ja Optimist Live: „Lähisuhtevägivalla konverentsi „Koos tugevamad” kommunikatsioon” – kolmanda sektori auhind
- Muuseumikaart SA ja Hamburg & Partnerid: „Muuseumikaardi lansseerimine“ – Tallinna Ülikooli kommunikatsioonitudengite eripreemia
